2009-08-31

Balkongen

Det är grymt skönt att ha balkong när vårvärmen är på väg!

10 comments:

  1. Gud, så skönt det måste vara att det är över. Nu har ni er lya - härligt, vi är jätteglada för er skull! Men Jo-gumsan, du är så liten! Får du ingen mat? Puss!

    ReplyDelete
  2. Grattis till lägenheten! Ska bli kul med inflyttningsfest, he he!

    ReplyDelete
  3. Ok. Jag bokar biljetten nu.
    Ska jag ta med sovsäck?

    ReplyDelete
  4. Väldigt fint.
    Skönt att du ser så avslappnad ut Pinno.

    /Pippen utan Jordan

    ReplyDelete
  5. åh - Johanna - du ser så glamourig ut!

    ReplyDelete
  6. Lisa- Ha ha, tack, det gäller att även den arbetslöse utstrålar självförtroende. Olika nagellack, scarfsar i håret och örhängen bidrar till att det hela känns mer piffigt än det egentligen är. Testa, allt blir roligare med lite piff.

    ReplyDelete
  7. jag får testa. jag menar, smågrabbsen, gillar ju också piff... speciellt örhängen. Pelle vill ha egna och Max gillar att försöka få tag i dom. Nagellack är nog melodin. Och så ska ju jag och singelsvira i Melbourne snart DÅ får jag piffa upp mig!

    ReplyDelete
  8. Finfint med balkong ju! Vilken våning var det? Ser högt ut!

    ReplyDelete
  9. Shit vad snygga ni är - båda två!

    ReplyDelete
  10. @Borv: Våning 7. Perfekt att kånka upp sängen 7 trappor ...

    ReplyDelete