2009-06-26

Estamos aqui!

Vi är här! Äntligen, är vi här. Trötta, loja, lite disträ och mycket lyckliga. Henke får skriva mer sen, men eftersom vi ligger fem timmar efter Sverige, tänkte jag att det är bäst att skriva några rader för att stilla framför allt mammas nyfikenhet, eftersom jag lovat att skriva idag.

Allt har gått mycket bra, vi har kommit till lägenheten, handlat det viktigaste i matväg, käkat lunch med Krille och Vero, promenerat i vårt nya hood, och nu, fanken va slut vi är. Klockan är bara 18 här, och än så länge är det långt till middagstid. Tills dess, ska vi bo in oss. Tyvärr funkar inte tv:n som den ska, så kvällen med massa roliga amerikanska kanaler som jag sett fram emot går i stöpet, men på det stora hela är det rätt lätt att leva med. Herre gud, vi är ju här! Henke får skriva mer ingående sen. Kanske med bild till och med.

2 comments:

  1. Härligt att resan gick bra. Teveproblemet hade varit ett problem för alla andra än för er, då ni ju är vana vid att vara tevelösa.

    Lyckatillpussar och kramar i drivor!

    ReplyDelete
  2. Underbara unge! Tack! Jag är så glad att ni är där och att allt är bra. Krama maken och Henke kramar makan från mig!

    ReplyDelete